Недвижимость КиеваАгентство недвижимости Леонов и ко

             продать купить квартиру купить снять квартиру элитные квартиры новости,статьи аренда недвижимости

Категории раздела

Экономика и финансы [120]
Политика [28]
Рынок недвижимости [107]
Земельные вопросы [8]
Ипотека [12]
Недвижимость [161]
Происшествия [0]
События [7]

Гранд Лайф

Парковые озера

Цитадельная 7

Продам квартиру

Продам квартиру

Облако тегов

Форма входа

Новости, статьи

Главная » Статьи » Недвижимость

Опції рієлтора змінюються

Більшість покупців легко можуть знайти собі будинок самі. Все, що потрібно - доступ до інтернету і трохи уяви. У 1980-ті було набагато складніше, і покупці покладалися на ріелторів, які надають їм інформацію про виставлені на продаж об'єктах.
Сьогодні більшість моїх покупців самі шукають собі вдома. У моєму розпорядженні не набагато більше інформації, ніж здатний зібрати середній покупець нерухомості. Але я не налякана думкою про те, що нікому не потрібна буде допомога в пошуку будинків. Це навіть спрощує мою роботу.
Я давно перестала презентувати себе як персонального шоппера або як людини, здатної знайти покупцеві певний «ідеальний будинок». Я не розглядаю це як затребуваний навичку або сервіс, і не вірю, що покупці нерухомості будуть платити за послугу, яку здатні зробити самі безкоштовно.
Іноді в мене бувають покупці, яким дійсно необхідний такий сервіс, і тоді я його забезпечую. Але я завжди пропоную і навіть заохочую підхід «знайди сам».
Хороший рієлтор - це набагато більше, ніж «шукач» або водій. Працюючи з поінформованими, технічно продвнутимі замовниками, я бачу ту додану цінність, яку даю їм. Вона виходить з досвіду.
Большиство людей за життя купують один або від сили кілька об'єктів нерухомості. І це мій досвід - те, що дає моїм клієнтам комфорт і впевненість при здійсненні найбільшою покупки в життя. Їм не потрібно допомагати придбати, їм потрібна допомога в підборі правильного варіанту і в тому, щоб бути впевненим при його придбанні.
Якби я все ще практикувала марктеінг в стилі 80-х, просуваючи те, що я можу знаходити покупцям об'єктів, що я б, насправді, висувала себе з професії. Цю частину моєї роботи в більшості випадків замінив інтернет.
У цьому місяці я працювала з 4-ма технічно просунутими, утвореними покупцями, у двох з яких був ступінь MBA, а ще у двох - докторський ступінь. Всі вони працювали зі мною по дуже конкретних причин, і знайшли вони менечерез мій блог.
Причини ці не пов'язані з моєю можливістю шукати в базі даних MLS і знайти «ідеальний будинок». У всіх випадках покупці контролювали пошук, і знали, що і де шукати.
Мене не хвилює, що коли ми з ними зустрічаємося, у них в руках - роздруківки оголошень про продаж неодвіжімості, причому зроблені з конкуруючого сайту. На роздруківках стоїть логотип конкурента, але покупці підписують договір зі мною.
Якщо вони запитують, який сайт найбільше підходить для пошуку нерухомості, я згадую свій, але рекомендую ресурс конкурента, так як він пропонує найкращий пошук по нашому штату у всьому інтернеті.
Покупці знаходять собі вдома і кажуть мені, що хочуть їх подивитися. Я призначаю зустріч, і ми їдемо оглядати об'єкт. Вони керують процесом, а я споровождаю його як експерт, який завжди може дати раду. Коли мої замовники знаходять будинок, який їм подобається, вони запитують мене, що я про нього думаю. <...>
Минулого тижня я вела переговори від імені покупця. Я спеціалізуюся на старих будівлях і тут завжди є моменти, що лякають покупців, особливо тих, хто купує вперше. Після того як переговори були завершені і покупець отримав те, що хотів, він зателефонував мені, просто щоб сказати, що без моєї участі угода б не відбулася. Після всієї проведеної роботи його слова були бальзамом для душі і нагадуванням, що мене не можна замінити інтернетом. Інтернет не зміг би зробити те, що зробила я. Він не відповів би на питання покупця і не підібрав би слова для аргументації продавцеві, не викликаючи в ньому роздратування. Всесвітня мережа не подала б пропозиції покупця так, як представила його я. І вона не прочитала б контр-пропозицію продавця між рядків, порадивши, як на нього відповісти.
Якщо мене колись і зможе замінити інтернет, то не сьогодні. І поки я здатна додавати цінність і надавати послугу, у мене буде робота. Те, що я роблю, може змінюватися з часом і повинно змінюватися, або мене, як посередника, исключат з процесу.
Споживачі вирішують, що вони хочуть, і нам потрібно пропонувати їм це.
Професії змінюються. Послуги, на яких нам слід концентруватися, включають клієнтське обслуговування та експертний консалтинг, який потрібно будь-якій людині незалежно від його рівня освіти і технічної оснащеності, і якого він не знайде в онлайні.
Як експерти ми приносимо набагато більше користі, ніж як шукачі будинків або стражники інформації.
Категория: Недвижимость | Добавил: администратор (03.10.2011)
Просмотров: 560 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Block title

Эксклюзив

Срочная продажа

Поиск

Квартира в центре

Продажа!

Продам!

Продажа квартиры

Валюта